házasságmintvég

Élet rengeteg érzelemmel!

3/7 Életünk 1 / Bent a szobában és aprólékosan körül nézel

2017. április 01. 08:48 - Metanis

2,5 levél az életemről.

3-dik szál virág

Az első fájdalom. / Mit is rejt az ajtó

 

Bent vagyok, dolgozom. Ez amolyan készenlét, szóval várom a hívást, ha baj van akkor intézkednem kel. Igen előléptettek mert elvégeztem a suli felét és a főnökeim alkalmasnak találtak az új munkakörre.. Ő megbukott hiába segítettem tanulni, talán nem is akarta igazán letenni a sulit.Őt nem léptették elő. Szóval most itt tartunk, egy csomó mindent megbeszéltünk facebook jelszót cseréltünk, és megbíztunk egymásban. Épp most beszélgetünk egymással facen és boldog vagyok. Nem túl gyakran válaszol,.. Rosszalkodom, megnézem kivel beszélget még.. Szép... egy "másikkal"... épp írja neki, hogy régen érzet iránta valamit, és ha meglátná újra akkor talán. Nem akarta vele közölni, de ha már így elbeszélgettek. 
Tudod Idegen, vajon én miért kerülök ilyen helyzetbe? 2x átolvastam de itt megállt köztük a beszélgetés. Ja nekem ír... oké... szeret azt írja sok szívecskével.Gondolom is mennyire...
Nem beszélgetnek tovább elköszöntek egymástól és lezárták mint múltat. Ja meg egy futó találkozást igért, ha majd lemegy az anyjához legközelebb.

Egyik nap rám írt az exem facen, hogy hiányzom neki.. és fájt, hogy vége lett köztünk mindenek. Én vissza írtam, hogy késő én tovább léptem és nem lesz köztünk semmi. Jó ennél egy picit finomabban, nem akartam túlságosan megbántani. Egy cégnél dolgunk és nem akarom, hogy dühből kibeszéljen...

Egyik este mikor kimentem a boltba és bekapcsolva hagytam a gépet, vissza érve azt vettem észre, hogy olyan viselkedik.. Kérdeztem mi történ, igen tudjátok a sztorit ki kell húzni belőle, de elmondta, hogy elolvasta a levelet amit az exemnek írtam, és szomorú mert még akarok tőle valamit... ( :D ) Leültettem magam mellé és együtt olvastuk fel és valahogy csak nem találta azt a részt amit mondod... Bocsánatot kért amiért megvádolt. Én meg megmutattam neki, hogy tudok róla mit annak a másiknak, ekkor el akadt a lélegzete,De ennyi nagyon nem firtattam a dolgot mert viszonylag sok idő eltelt és nem beszélt vele újra.  Én csak boldog akarok lenni! Tudod milyen az nem, Idegen?

Pár nap múlva kiderült, hogy egyáltalán nincs túl az exén, nem a legutolsón hanem aki kidobta. Sokat sírtunk de segítettem neki túl lenni, meghallgattam, elmondtam ha igazán számított volna neki akkor foglalkozott volna vele, nem hibás mert annyiszor félre kefélt... Szóval feloldoztam a bűnei alól, kidobáltuk a sok exes képeket, és tiszta lappal indultunk. (Vajon engem ki hallgat meg? Tudjátok azért rosszul esik ha a párod más után sír, más után vágyódik ....  de ez van ez jutott nekem. túl élem, és a holnap boldogabb lesz. )

 

Halál / Minden megváltozik örökre a szobában, amit még látni sem láttam

 

Sokat panaszkodott anyukája egészségéjére. Tanácsoltam neki, hogy fogja meg és vigye el az orvoshoz.
így történt, de az anyja haza jött a kórházból saját felelősségére. Eltelt 1 hónap mikor kapta a hírt, hogy össze eset a vonaton az anyja és most a kórházba viszik be. Felhívott nap közben, hogy ő rögtön megy le majd hív még.
Másnap én is lent voltam és vittem neki ruhákat. Bekisértem a kórházba ahol kiderült, hogy agyvérzést kapott és próbálják, levinni a vérnyomást. Amíg bent volt tudtam, hogy megfog halni.. Fél éve vagyunk együtt és most talán elköltözik.... Valakinek lenni kell a kicsikkel...Végig gondoltam, a dolgot és elengedem ha ő így dönt, nem akarom, hogy később rám haragudjon. Gondolod most Idegen, hogy önző vagyok? Magamra gondolok, pedig nem, csak megtanultam 2-3 lépéssel előre gondolkodni, az új munka köröm miatt. Az lett a feladatom, hogy eshetőségekre gondoljak, 2-3 lépéssel előre. Szóval ez is csak lehetőség amitől... nem már most szomorú a helyzet. Neki ezekről a gondolatokról semmit sem mondtam. Biztattam, hogy imádkozzon. Ateista volt szóval megtanítottam őket imádkozni....Tudod Idegen igaz? semmit nem tettem, csak reményt adtam, 4 napra meghalt.  4 kisgyereket és 2 nagyobbat hagyott hátra. 

Képzeled az egyik nap jött egy nő részvétet nyilvánítani és előttem mondta neki, hogy hadja ott a párját, úgyis csak fél éves a kapcsolat majd lesz másik a gyerekek fontosabbak. Tudod Idegen ezt halva sokkal rosszabbul esik mint amikor te gondolod, mert az nem valóság, de így kimondva szívem hasadt. Haza mentem mert dolgozni kell. Neki adtak 1 hónap szabit.

Otthon ültem mikor jött a telefon, hogy ő nem jön vissza, lent marad. Mondtam neki rendben, megértettem.
Mert te mit mondtál volna Idegen??????? Ezt nem? Vitatkoznál? Hisztiznél? Kérdezősködnél??? Mond meg! Én csak letettem a telefont, és ennyi. Valahogy nem érzek semmit, tudod az a sokk mikor balesetet szenvedsz. Ilyen volt ez is. Reméltem sose múlik el. Szóval leültem a gépen játszani. Aztán megint csörög a telefon, hogy most akkor vége? ....(Idegen te mit mondanál? ilyenek nincsenek a filmekben nem mesélt ilyenekről senki...)
Szóval higgadtam mondtam neki,
-Ha úgy gondolod akkor igen nem szeretném,ha a testvéreiddel kellene versenyeznem vagy veszekednünk. Szóval igen vége. 
Ő azt mondta, hogy nem akar elhagyni és barom vagyok, hogy ilyeneket mondok neki. Ne taszítsam el.  (mintha én hívtam volna)

Hétvégenként lementem, hétköznap telefonon tartottuk a kapcsolatot. Együtt maradtunk a gyerekek pedig az apjukkal. Végül is happy end lett, nem Idegen?? 

 

Az első hazugságok! / Elkezdtem tapétázni a szobát reménnyel.

 

Szia Ismét Idegen! 

Olyan sok levelet írok neked, hogy nevet kellene adnom neked, talán egy kicsit személyesebb lenne nem? Legyen a neved Strange. Rendben? Szóval akkor előröl.

Szia Strange.

Olyan sok rosszat mesélek neked, vagy talán nem is rossz mert a végén jó lesz :D csak az elején fáj. De most jót mondok. Utazunk Horvát országba kettecskén, Első külföldi utam. Olyan izgatott vagyok.. Mennyi mindent meg kellet tanulnom, tudtad, hogy a tengerbe külön tengeri cipővel kell bemenni ha jót akarsz magadnak? és hogy a bankautomaták felismerik, hogy külföldi kártyát van, és a napi árfolyamon számítva adnak pénzt? Hogy egy hatalmas táska kell nekem pedig csak 174 cm magas vagyok :D. Filmek a tableten az utazás alatt tudjunk mit nézni, romantikus, kissé akció, szóval 2-3 film :) Fényképező gép megvan, naptej megvan, új fürdő ruhák, megvan.. ennyi boldogság lesz :) 

(Vissza jöttünk)

Képzeld Stange voltunk Velencében is a szerelem városában, nem tudom leírni milyen boldog vagyunk, rengeteget sétáltunk sok sok érdekes dolgot láttunk igaz adósságba vertük magunkat, de muszáj volt Velence.. Sok sok boldog percek Csodásan érzem magam megérte ennyit szenvedni. Szerencsésnek érzem magam, hogy ilyen párom van.

Már egy éve együtt vagyunk :) Nagyon féltékeny, szóval lett egy eljegyzési gyűrűnk egy szép versikével. Egy kis csigát küldtem neki és ebből indult a nagy beszélgetésünk :)

Beszélgetésünk egy csigával kezdődött
Csiga mely vad szerelemmel fertőzött
Vad kérges szívünket megylágyította
Legbensőségesebb szerelemre tanítva.

Szeretlek nagyon kicsi szívem
Figyelj a versem lassan vége
ezen a napon van egy kérdésem
Leszel-e örökön örökké a feleségem

Tudom picit béna, de ez a mi versünk és együtt sírtunk a boldogságtól! Nekem ez a legszebb vers a világon.

(pár héttel később/ hónappal.)

 Bent kell maradnia a munka helyén, mert elmegy az egyik munka társa és elbúcsúztatják. Megbeszéltem, hogy 8 kor haza jön, kimegyek érte az állomásra. 

8:00 jön a vonat ő sehol.. biztos lekéste.
9:00 jön a  vonat sehol.. biztos lekéste.. Próbálom hívni semmi.
10:00 Felhívom a munka társát, és bocsánatot kérek a zavarásért, Tud valamit róla? Azt mondja nekem 6:00 elment még nem ért haza... ?? Mondom neki nem és nem veszi fel. akkor hívja ő is. Aggódok miatta. baleset, áá a legrosszabbra gondolok...

egyszer csak felveszi a telefont, és nevetbe részegen közli velem, hogy ne aggódjak jól van csak felment Pestre józanodni mert sokat ivott. Mondom neki totál be vagy állva, felmegyek érted, és haza hozlak. egy kicsit elment a vigyora és mondta, nem nem kell majd haza jön. Erélyesebben mondom neki, felmegyek érted, mond meg hol vagy mert ez nem tréfa. Ekkor elárulja, hogy a nyugatiba. 

felmentem érte kocsival, bár tudtam, hogy nem egyedül volt valakivel ivott... Megtaláltam, 50 perc volt mire felértem és még akkor is részeg volt.... Uram atyám ki ez az ember?? Beült a kocsiba, nem szóltam egy szót sem, de mégis. Kivel voltál? Ő azt mondta senkivel... Mondtam neki hallottam a senki hangját... Á azok csak srácok volta az utcáról.

Nem mondtam semmi többet, Apám is részeges volt tudom, hogy egy részeggel nem lehet beszélni. Szóval elindultunk haza ő végig aludta az utat. Nekem meg feljöttek az emlékek a gyerekkoriak... Mikor apám mellet ültem kicsiként az árok szélén és vártam, hogy kijózanodjon. Ha ő is ilyenné válik akkor nem maradhatok vele.. nem akarok ugyan azt átélni mint gyerek koromban, eleget szenvedtem akkor... De megint csak hülye vagyok és felfújom a dolgot szóval mire haza értünk elfelejtettem az egészet, ő hányt aztán aludtunk. 

Fáradt vagyok holnap folytatom megígérem... Köszi, hogy megértesz Strange.

Szia és aludj jól.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hazassagmintveg.blog.hu/api/trackback/id/tr1412385789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása