házasságmintvég

Élet rengeteg érzelemmel!

6/7 Változások / A szoba melybe úgy berendezkedem

2017. április 05. 05:29 - Metanis

3 levél az életemről.

6-dik szál virág

Házasság / A szoba amely egész jól fest ki a tapétázásommal 

 

Szia Strange!

Pszt. Maradj csendbe légszíves, épp alszik. Őt nézem. Tudod boldog akarok lenni és kezdem megszokni a sok titkot, és a rokonlátogatásokat, nem mindig megyek, mert fáradt vagyok, sokat dolgozom. De van egy új munka társam aki leveszi a terhet a vállamról. 

Jaj már megint butaságokat beszélek...Most épp őt nézem,  ahogy szuszog, Itt fekszem az ágyban mellette és szeretnék szeretve élni, szeretnék megpiheni. Szerinted Strange? Te nem vágysz a nyugalomra? a Szeretetre? Igaz, már másfél éve élünk együtt. Nem sok idő, de sok mindenen túl vagyunk. Rájöttem valamire, Ha elég ideig dolgozol egy dolgon akkor nagyon megszereted akkor is ha nehéz néha. Én szeretem őt. És ez egy mondat. Mikor ezt mondom akkor csak ez van. Szóval szeretem őt. '1 órán át bámultam őt este, ahogyan szuszogott. boldog vagyok. <3

 (Később)

Megvolt életem legszebb napja, egybe keltünk! <3 Tudom korai, de Szeretem, igaz 2x húztam a dolgot de szeretem és most már azt akarom, hogy ő legyen a mindenem. Egész életemben erre készültem , van egy csomó szép forgató könyvem, a házasságra, :) Olyan jó a gyűrűt viselni :) , tartozni valakihez. Jaj nem is tudom mit írjak, olyan boldog vagyok! Jó hát a rokonai furcsa szemmel néztek, sőt többször kérdezték tőle, hogy jól meggondolta... De nem érdekel, Ki mondtuk az igent és az számomra törhetetlen. BOLDOG VAGYOK! Sok pénzbe került, de az esküvői ajándékot amit kaptam keresztanyámtól abból ki tudtam fizetni a hitelkártya tartozásomat, 300.e forint. Már csak a sima kártyáinkon van 350 e körüli mínusz.Nem baj majd még többet dolgozom. Az egyik rokonja fizette a esküvői kaja felét. Fényképész az egyik munka társa volt. Boldog vagyok :) olyan boldog. Úgy érzem a szívem megkönnyebbült, mert tudom, hogy szeret. Csak engem szeret. Örökön örökké.  

A gyűrűt magunk csináltattuk. 2 féle arany (sárga és fehér) gyémánttal, és hullámosan kiöntve. Számomra ez nagyon lényeges, és olyan elvek embere vagyok, sok szimbólummal , hullámos mert kiegészítjük egymást, gyémánt mert törhetetlen, egy gyűrűben mert egyek vagyunk. Olyan sok részletet mondanék.. de nem akarlak untatni.. Szóval boldog vagyok nagyon, Lassan jöhetnek a gyerekek, saját lakás.. család, azt szeretjük. 

 

Házasság? / A szobában nem ragad a tapéta, nem úgy szárad ahogy kellene.

 

Dolgozom, megint dolgozom, éjszakás vagyok, bevállaltam az esti melókat, hogy legyen pénzünk. Közben alig látom őt, hétköznap tök jó együtt alszunk, de ennyi. Megint bejelentette, hogy megy hétvégén el. .. Én kifakadtam, hogy több mint 8 hete nem volt velem hétvégén, csak hétköznap látom. és akkor is néha csak 1-1 órára. Megmondtam nem mehet el.. Mert nekem nincs párom, egyedül vagyok itthon (sírtam neki), nem tudok menni mert 4 óra le íz út mire kialszom magam szombaton már nem tudok lemenni, vasárnap már mire leérek hozzá, jön haza...... Megmondta a rokonjának,hogy nem engedem el..én lettem a szemét, Mondtam neki, hogy jövőhéten menjünk, rendben bele egyezett, elmondta a rokonjának akinek megfelelt. Pár nap múlva közli velem, hogy a rokonja sírva hívta fel, hogy nem jó neki mert az élettársa üvölt vele, hogy neki is ott kell lenni és nem mehet el az anyukájához akit évente 1x látogat meg, neki most kell mennie. Rendben, mondtam neki megy én is, és lemegyünk kocsival szólok a rokonnak. .... Mi? Eltiltott, hogy beszéljek vele... Nem beszélhetek a rokonjaival. Sőt ne menjünk akkor ha én is mennie akarok. Persze elmondta nekem, hogy a rokonok ki nem  állhatnak engem.... Mondhatom szép..Tessék, a saját párom, nem áll ki mellettem, mintha egyedül lennék...  

 

Tudod Strange , milyen 5 hónappal a házasság után úgy élni, hogy nincs párod, csak papíron, meg smsben? Nagyon rossz, magamat büntettem mert hülye vagyok, biztos valamit megint rosszul csinálok, ezért nem főzök magamra hétvégén.. rendszertelenül eszem, és még a sok idegeskedéstől vérzem is. Orvosnál voltam, megrepedt a végbelem... Hogy idegeskedjek ha nem idegeskedhetek?? Nekem ez az érzés maradt ezzel élek együtt, és mikor már egész nap ideges vagyok akkor megint vérzik.. félek a műtéttől szóval kezdem megtanulni, hogyan éljek csukott szemmel. Mintha minden rendben lenne....... Miért ver engem az Isten?  Miért vannak nekem ilyen problémáim? Úgy sírnék,....  csak úgy egész nap , csak egy napot, hogy egy kicsit könnyebb legyen... Félek.. félek a holnaptól mit hoz, vajon látom, vajon elhagy mert nem vagyok vele eleget? Lehet, hogy valaki máshoz megy? Ilyen lenne a házasság? Kérlek Strange mond, hogy nem...mond, hogy csak valamin javítanom kel és jó lesz... Nincsenek ötleteim, csak gyomrom, meg a telefonom, azon játszom, hogy eltereljem a figyelmemet a bajokról. Persze a páromnak nem mondom az időszakos vérzéseimet, mert nem akarom, hogy gyengének lásson, fél embernek , meg szerencsétlennek, szóval szégyenlem a dolgot. Ez normális nem? Persze picit félek, hogy rosszabb lesz, de szedek gyógyszert rá, amit egyszer az orvos felírt... igaz már rég nem szedhetném, de csak nem hal bele az ember.. de ha bele halnék sem lenne gond, legalább nem szenvednék.... ez olyan megnyugtató... nincs semmi és senki, csak a sötétség, a mennyországot nem érdemlem meg mert nem vagyok jó ember, de rossznak sem tartom magam, hogy pokolra kerüljek, hanem valahol a kettő között a semmiben.

Megint hülyeségeket beszélek... Bocsánat... Ne haragudj rám Strange...

Szia..

 

  Változások... / Van a szoba vagyok én meg a tapétáim, és még egyet felragasztok mert az olyan jó.

 

Az elment munka társa miatt sok a munkája.. Legalábbis emiatt panaszkodik. Sokszor mentem érte kocsival, mert egyszer megharapta egy kutya azóta nem mer később haza jönni. Szóval ha tovább van bent akkor felmegyek érte. Nem mindig... Nem fizetik neki a plusz munkát szóval semmivel sem keres többet, Néha beírja magát éjszakára titokban, hogy legyen plusz, de nem mehet estére dolgozni, mert akkor nem tudja nappal csinálni a dolgát. El nem bírom képzelni mit csinálhat.. Nekem az egyik beosztottam is ugyan azt a munkát csinálja mint ő, unatkozik. Sokat elront, sokat veszekednek vele.. Szóval javasoltam, hogy váltson. El tudom neki intézni, hogy máshol dolgozzon ugyan abban a munka körben, illetve ne keljen annyit melóznia.

Elvállalta,  de figyelmeztettem, van ott valaki aki utál engem, vigyázzon vele.. Azt mondta rendben.

Egy picit aggódtam Strange, de jót akartam neki, már nem számított az sem, ha folyton lemegy a rokonokhoz, és én nem mehetek, örülök, hogy együtt vagyunk.

Képzeld, egyszer jöttek hozzánk a rokonai, tudod a megcsalósok, legalábbis a feleség az biztosan.. de elég vicces mert miközben csalta a férjét a másik sráccal egy másik férfi nevet emlegetett szex közben :D legalábbis a szerető szerint. Ki tudja hány felé kacsingat... Ez olyan gáz nem? mindegy.. Vettek autót és lejönnek hozzánk csak a strand ami nálunk van az nem a legjobb, de oda akarnak jönni. Én éjszakában fogok dolgozni, szóval kihagyom... de megígértem ha esetleg Miskolcra akarnak menni a  barlang fürdőbe akkor elviszem oda őket, persze ha nem leszek túl fáradt...... Egész éjszaka dolgoznom kellet szóval alig aludtam, enni sem tudtam. Szóval mikor haza mentem bedőltem az ágyba.. A párom mondta, hogy mennek a helyibe, mondtam neki rendben de nem messze elkezdett esni, lehet hogy itt is fog siessenek, (csak kinti medencék vannak) . De a férj  nem akart menni mert látta a borulatot. Szóval közölték velem, irány Miskolc.  Jó rendben ha már meg ígértem akkor elviszem. Nekem kell vezetni a saját kocsin, mert a férfi fél vezetni idegen helyen.. (Most ez komoly ?? Ennek autó? nevetséges)  Jó teljesen fáradtan elvittem őket, de mondtam nekik beszélni kell velem mert elalszom. Nem volt gond oda értünk.

Egész nap pihentettük magunkat, jól ki is szívott a nap, meg a víz, de délben rosszul lettem, mert nem ettem semmit még. Szóval mondtam nekik ennem kell mert össze esem. Beálltunk a sorba, de hosszú volt.. ők nem akarnak itt enni. Mondtam nekik sajnálom, de nekem akkor is kell valamit enni. Így nem merek vezetni... főleg hogy már 30 órája fent vagyok. és az elmúlt, 18 órában semmit nem ettem. Szóval átálltam, egy rövidebb sorba és ott valami sütit vettem, amit gyorsan megettem, (Látnod kellet volna Strange, hogy néztek rám, mint a véres kutyára.. még a párom is.. én meg dühömbe mosolyogva ettem meg. azt a szar sütit, ha tudom, hogy így néznek rám akkor nem sütit veszek hanem rendes kaját.. ) Ja és megbeszélték, még ez az incidens előtt, hogy olyan ebédet csinálnak amit én utálok, és a párom közölte velem egyek azt amit akarok kész leszarja.. Komolyan miért töröm magam?? Aludni kellet volna otthon maradni nem őket pesztrálni...  Tök hülye vagyok..

Haza fele kértem őket, beszélgessünk mert már nagyon fáradt vagyok, 36 órája vagyok fent... De nem ők nem beszélgettek velem, hanem aludtak.. Sajnos én is elaludtam vezetés közben és mikor majdnem lementünk az útról.. 100-as tempónál riadtam fel... Na mármost ők is felriadtak mert vissza rántottam a kormányt ugyanis pont egy kanyar jött szóval kb ha 1-2 másodpercen múlt, hogy nem egy fán végeztük... Megálltam és kiszálltam a kocsiból.. semmit nem szóltam,........... kérdezték mi történt, én halkan válaszoltam:
-Semmi csak elaludtam a kanyar előtt.Megálltam szellőztetni a fejem..Kértelek, hogy beszélgessünk, de senki nem segít.    
Senki nem válaszolt...
Haza értünk ahol bevásároltak a megbeszélt kaja véget, amit meg is csináltak én meg ettem pár szelet kenyeret a szobában, mert a konyhában nem fértem el.. Persze ők kint ettek.. Szarul érzem magam, talán el kellene mennem aludni, ott sötétség van és senki nem bánt meg, ilyen fájdalmasan. Mindegy úgysem számít, biztos megérdemlem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hazassagmintveg.blog.hu/api/trackback/id/tr6212386781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása