házasságmintvég

Élet rengeteg érzelemmel!

5/7 Életünk hazugságai / Olyan jól tudok tapétázni, folytatom

2017. április 03. 00:00 - Metanis

2 levél az életemről.

5-dik szál virág

Én vagyok a hibás / A szobától túl sokat várok el.

 

Üdv Strange! :)

Olyan jó neked levelet írni.. Olvasod vajon? Vajon van véleményed? Olyan egy oldalunka érzem a leveleimet, panaszkodom meg panaszkodom mintha én lennék a földre szált angyal..  Pedig nem. Nekem is vannak bűneim. PL túl sokat jár le a testvéreihez meg rokonokhoz, meg ismerősökhöz én meg féltékeny vagyok mert vagy vele megyek és aztán állok, nem szólok mert félek hogy leszólom magam és kiderül valamely hazugsága.. Veszekedem vele, hogy menjünk kirándulni, töltsük együtt az időt.. kitalálok minden fajta programot, és egy csomó pénzt elköltök és már vagy 300 ezer forint az adósságunk, kocsira is költenem kellet, mert elromlott, pedig ő nem akarta legyen kocsi, de anyám nekem adta és meg felújítattam. Jó sokba került, de ha már olyan sokat túlórázok, dolgozom és vállalok munkát csak azért, hogy 200-e.re haza vigyek ő meg haza hoz 100-at akkor igenis megcsináltatom a kocsit.

De annyira bánt, hogy semmibe nézi az autót, nekem emlék, ezen tanultam meg elsőnek vezetni, ebben mosolygott rám öcsém mikor anyuval mentünk haza. Nagyon bennem van a kacaja szívesen emlékszem rá.

Kötöttünk lakás takarékot is, szépen körül jártam a témát, konzultáltunk különböző bankokkal,de meglett, igaz én féltem, féltem, hogy elhagy szóval nekem 2x annyi megy félre mint neki, mert én 2x annyit keresek. Ha nem hagy itt engem akkor meg úgyis mindegy nem? 

Szóval bűnös vagyok mert féltékeny vagyok, bizalmatlan, költöm a pénzt mert csak akkor van velem, ha elmegyünk valahova, de az meg súlyos 10ezresekbe van. Szóval ez vagyok én. Annyira nem érzem magam bűnösnek.. Talán ez baj? Strange? Szerinted is bűnös vagyok? Mit kéne tennem? Megint bizonytalan vagyok.... De vannak jó dolgok is, mert szeret, és este oda búj hozzám persze hétköznap főleg. De szeret tudom. Igen tudom, csak én várok el sokat... 

 

Hazugságok 1-2-3-4-5 már nem számolom / A szobába lépve reményekkel telve nem tudod elhinni, ha nem azt látsz amiért beléptél.

 

Miért kell nekem ilyeneket írnom Strange? Tudod úgy szeretnék neked olyat írni, hogy .... hogy.. boldog vagyok és mindenki igazat mond.. Ez tényleg komoly, egy egyszerű szó, "igaz". Soha nem értékeltem ennyire mint mostanság, tudod ha úgy élsz, hogy te nem hazudsz akkor fel sem tűnik mennyi mindentől óvod meg magad. Nincsenek jegyzetek, kinek mit mondasz, nincsenek kibeszélések, biztos ezt hazudott ez biztosan azt..  Csak élsz a kis világodban felhőtlenül. Nem derül ki semmi. Jó én sem vagyok szent én maximum nem mondom el amit tudok, szóval az én hazugságom a "nem tudom". Szerintem ezzel nem lehet embereket megbántani.

Képzeled elmentem vele a nagymamájához. Ott volt az anyukájának a testvére. aki épp össze veszett az élettársával mert, de nagyon csúnyán. Olyat mondom, neki, hogy kidobja mint a kutyát, meg megüti, meg stb stb. nagyon ordított vele. És szerinted az én párom, hogy vigasztalja a nőt? Igen azt mondja neki előttem,:
-ÁÁ ne izgulj az én párom is ilyen szokott lenni.
Életemben nem néztem akkorát.. Annyit tudtam nyögni, hogy:- Én?
Ő meg csak legyintett, hogy ne izguljak.maradjak csendbe...A rokonok, mert többen voltak mint döbbenve néznek rám.. Uram atyám mit gondolnak most rólam..Én aki 10 percél tovább nem tud veszekedni és az exem is mindig ezt emlegette, hogy velem nem lehet veszekedni és ez neki milyen rossz, Én viselkedem így. Bárcsak else mentem volna.. Tök hülye vagyok...  

Vagy másik esett.
otthon vagyunk, jött neki egy sms, hm
-Kiaz?
-...Csak az egyik rokonom. -kiment a wc-re.
-megint cseng.
Na ekkor kikaptam a kezéből és kíváncsian néztem volna mi az amitől rögtön wc-re támad kedve menni. De nem hagyta szóval jól elnyomkodtuk a telefont amitől kikapcsolt. Persze a pin kódot elfejtette.Az a munka helyén van.. Jó oké hozd haza és vissza kapod a telefont... NA nincs meg a munka helyén a  kód újat kell kérnie , ehez kell a telefon is. Jó oda adtam neki, de mondom ne törölt ki az smst! Szerinted Strange? Csak úgy tudták helyre állítani, mert a puk kódot kérte, hogy minden törlődött a telefonon. Rendben hülyének néz. Ezt benyelem mert nincs lapom. résen leszek.. 

Igen ám ő is az volt.. Innentől csendes üzemmódban ment a telefon, külön a párna alatt. Nem baj és résebben vagyok. Szóval úgy aludtam, ha egy moccanat is van rögtön fent vagyok.. Ezt megtanultam kicsi koromban mert sokat kellet félni apámtól és meg kellet tanulni úgy aludni, hogy bármikor menekülni kell akkor rögtön készen álljunk.
Szóval meg is lett az eredmény, már másnak megmoccan és ránézett a telefonra :D kb 1 körül. és olvasta is az smst ami egy szerelmes üzenet volt. Az igen.. szép a legrosszabb dolog.El is szóltam magam :) 
-Most mi lesz.. ?
-Te fent vagy?
-Fent ám bizony, most már teljesen. Ilyen szívhez szóló üzenet után nem lehet aludni.
Jó lenne elfejteni azt a másikat, mert ha te nem felejted el akkor majd én téged.

(Igen Strange kemény voltam.. :) volt bennem ideg rendesen. Persze ő állította, hogy csak meg akart kímélni, mert zaklatja a srác.
-Jó biztos igaz, nem vitatkozom.. De amit kijelentetem azt kijelentetem. Old meg.
Aludtunk tovább.
Később is írt. Mondtam neki küldje el a fenében ,írja meg. Meg is írta. Én bementem a szobába, 3 elszámoltam és vissza mentem.. Mit csinált lehet találni... Persze, hogy neki írt, de sajnos kevés volt a három vagy ő nem volt elég gyors, de amit írt nem bizonyított semmit, semleges szöveg volt..  De közöltem vele, így komolyan így akar élni? Mert én nem.

Ekkor kezdtem rájönni, hogy ez a mondattal hatni tudok rá.. Abba maradtak az üzenetek és én nem firtattam a dolgot.

Azokról nem is írok, hogy amikor rokon látogatásnál voltunk nála akkor tanított, hogy kinek mit mondjak.. nehogy elszóljam magam, hogy az egyik rokon csalja másikat, hiába van 2 gyerek, ráadásul a munka társával, nekünk meg falazni kellet neki... Ha valaki nem volt ott akkor azt kibeszélték, hogy milyen szemét, meg ezt csinálta meg azt csinálta.. Tudod Strange ha a sok gyerekorri emlékeim, a rendőrség, a bántalmazások, a menekülések azok egy egy napig tartottak, jó volt 1 hónapig máshol aludtunk, ruhástul egy beton földes szobában, és hideg volt, de ezek nem olyan rossz dolgok mintha egész életemben hazudni kellene. Én szeretem a rokonaimat, és segítünk egymásnak nem hazudozunk. Jó csak az óvónéninek nem volt szabad semmit sem mondani az otthoni környezetről, vagy a suliban, mert akkor jönnek a gyámhatóságtól.. igaz egyszer jöttek mert koszos volt kezem és azt mondtam, hogy szenezünk meg vasazunk . Pedig én tisztán emlékszem, hogy azt mondtam, hogy segítettem szenet vinni be és a vaskerítésbe kapaszkodtam. Szóval tényleg nem szabad mondani semmit sem.

Szóval ez volt ő, tele hazugsággal és titkokkal, Vajon rólam is mond ilyeneket amikor nem kisérem el? Tudod Strange inkább csendbe maradok. Jól teszem nem? Biztos vagyok magamban én döntöttem így. Szóval magabiztosságot építek.  

 Szia Strange!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hazassagmintveg.blog.hu/api/trackback/id/tr9212386615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása